کلبه تنهایی رویا
کلبه تنهایی رویا

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 192721
تعداد مطالب : 544
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1





 
دلم شور میزند.....

 

دلـ ـ ـم شــور میـزند،

 

نـکـند ایـن شبهـ ـ ـا

 


کسـی تــو را آرزو کـ ـ ـند ،

 

 

و دعـ ـ ـایـش، مسـتجـ ـ ـابــ شــود !

 

 

 

 




 

* پسـ بخـنـد مـصنوعـی ، حتـی اگـهـ هسـتـ زوریـ...
آرهـ بـآ مـن... آرهـ بــآ مـن...
シンプル のデコメ絵文字

*
از وقـتیـ کهـ از کنــآر تـو رفتهـ ام؛
رفـتهـ ام...
و هنوز بهـ خـود نیـآمدهـ ام …!!
 
 
 

 

 

 

 

آپلود عکس

 


*آهــآی سـرنـوشــت...!
اسکــآر حــق توست... سآلهـآســت که مـرآ فـیلـم کـرده ای...!

 

 

 

سایت عاشقانه ساکار

دلم را به تخت میبندم تا ترکت کند …
فریاد میکشد ، میلرزد ، خمارت میشود …
رها که شد او میماند و عمری وسوسه ی تلخِ دوباره خواستن تو !

سایت عاشقانه ساکار

خــــــــدایــا…
دســتـــــانــی را در دســـتــانـــم قـــرار بــده
کــه پـــاهــایـــش بــا دیـــگـــری پــیــش نـــرود…

 

 

 

سایت عاشقانه ساکار

زندگی !
کلاهت را بـه هوا بیانداز . . .
که من دگر جان بازی کردن ندارم !
تو بردی . . .

http://www.upload9.ir/images/692hyx2nij3xrgr7hyal.jpg

غمی سرتاسر وجودم را فراگرفته!اگر تو نباشی

اگر تونباشی من برای چه کسی زندگی کنم!

اگر تو نباشی شبها چه کسی را ازاعماق وجودم از خدا خواهش کنم!

اگر تو نباشی برای چه کسی شعر بسرایم!

اگرتو نباشی در آغوش چه کسی خود را فرو کنم!

اگر تو نباشی به چه امیدی لبخند بزنم!

اگر تو نباشی برای چه کسی طنازی کنم!

اگر تو نباشی برای چه کسی زن باشم!

اگر تو نباشی !حرامم باد زندگی اگر تو نباشی

مباد آن روزی که تو نباشی

 

هــــــــــی رفیـق!!!

 
بدون چتر کنارم قدم نزن....
خیس دلتنگی هایم می شوی....
دنیای من ابری تر از آن است
که فکرش را می کنی....برای دل خودم می نویسم ...
برای دلتنگی هایم
برای دغدغه های خودم
برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !
برای دلی که دلتنگم نیست ...
برای دستی که نوازشگر زخم هایم نیست ...
برای خودم می نویسم !
بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !.!.!.!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 6 دی 1398برچسب:, توسط رویا